Wat regelt ZorgAccent voor u?
- U krijgt één vertrouwde huishoudelijk hulp
- In overleg bepaalt u welke huishoudelijke taken de hulp voor u uitvoert. In uw zorgdossier vindt u een formulier ‘verdeling huishoudelijke werkzaamheden’ waarop u de afspraken met uw hulp kunt vastleggen.
- Als uw hulp ziek is, zorgen wij, indien gewenst, voor vervanging.
- Bij ZorgAccent Huishoudelijke Hulp bent u verzekerd tegen eventuele schade die veroorzaakt wordt door onze medewerker. Raadpleeg de leveringsvoorwaarden in uw zorgdossier voor meer informatie.
Huishoudelijke Hulp Nodig?
Als u huishoudelijke hulp nodig heeft en u woont in de gemeenten Twenterand, Hellendoorn of Wierden, kunt u contact opnemen met het zorgloket van uw gemeente. Woont u in de gemeente Rijssen-Holten, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met ZorgAccent Huishoudelijke Hulp B.V. via telefoonnummer 0900 0678 of per e-mail naar huishouding@zorgaccent.nl. Samen bepalen we dan of en welke huishoudelijke ondersteuning u nodig heeft.
Als u huishoudelijke ondersteuning aanvraagt via de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo), dient u een eigen bijdrage te betalen aan het Centraal Administratie Kantoor (CAK) in Den Haag. De hoogte van deze bijdrage wordt door het CAK vastgesteld.
Aanmelden voor hulp in huis
Woont u in de gemeente Rijssen-Holten? Neem dan contact op met ZorgAccent via 0900 0678 voor het aanvragen van huishoudelijke ondersteuning. Woont u in de gemeenten Twenterand, Hellendoorn of Wierden en wijst het zorgloket u huishoudelijke hulp toe, dan kunt u kiezen voor ZorgAccent. U hoeft dan verder niets te doen. Wij ontvangen uw gegevens van het zorgloket en nemen contact met u op.
Meer informatie?
Wilt u meer informatie? Bekijk dan onze folder of neem telefonisch contact met ons op via T. 0900 0678 (24 uur bereikbaar) of stel uw vraag via mail.